Måndags(gääääsp)morgon

Hej på er!

Yes, jag vet. Kass uppdatering men i ärlighetens namn finns inte tid till Jobb (MASSOR av detta), försöka vara en bra vän, dotter och sambo, träning och blogg...?! Just ja, sova brukar vara bra också..och julpynta, eller adventpynta förlåt.

Men..Ikväll lovar jag att berätta om helgen i Göteborg, om julskyltning, om glögg och livet i största allmänhet.
Har även hunnit ändra mig om min vigselring under helgen + skrivit listor på hur jäkla mycke vi har kvar att fixa till bröllopet, lovar att uppdatera er även om detta! :) Planen är väl att lägga up "to do" listan här så att ni kan följa hur långt vi kommer.

Dags att återgå till jobbhögarna

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0