No one

Världens bästa blivande man kom hem med blommor till mig idag.. Bara sådär :)
Gjorde mig på toppenhumör och trots en halvkass dag på jobb så är jag nöjd med dagen. Lyckades reda upp det allra sista med trasslet från helgen och pyssla med en hel del annat. Hann med massor av vatten, två clementiner, frukost och en liiiten lunch (bättre än inget).

Nu har vi varit nere och solat och känner mig sådär efter-solarie-varm, ni vet nästan febrig.. Haha jaja, det lägger sig! Skönt var det i alla fall med en kvarts utlandssemester :P

Mat står som nästa punkt på schemat och sen vet jag inte vad vi ska göra.. Greys boxen tog slut igår..o ja, jag har abstinens redan. 17 avsnitt på 1 och en halv vecka.. Nurå? Nästa box lär ju knappast komma förrän om ett halvår :( Ugh..

Nåja, Heroes kommer i dagarna och sen ska vi minsann glo på julfilmer ;)

Imorgon är jag ledig och då blir det en riktig "njuta av dagen"-dag. Ska ta en lång dusch, måla naglarna och göra mig i ordning. På kvällen ska jag, Emelie, Sara & Jennie dricka vin :) Härligt!

Hoppas ni har en trevlig kväll? :)


Jag och "sis" sist vi gjorde stan :P

Kommentarer
Postat av: maggan

det var en fantastiskt bra fotograf måste jag säga ;)

2008-12-08 @ 19:38:05
Postat av: Bokmalen

Vilken härlig överraskning! Perfekt att avsluta dagen på... Kramen

2008-12-08 @ 20:21:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0