Soft söndag? Njää

Hej på er!

Jadå, träning på SATS blev det igår, därefter hem, duschade och tryckte i oss en god fruktsallad.
Ner på stan och hittade ytterligare ett par jeans till mig, så nu är det definitivt slutshoppat!
Hälsade på pappa och Niccos mormor och morfar :) Mys som vanligt med familj!!

Hem och slappade och sen på med partyoutfiten och klackarna och sen ner på Helsing :) Ett par drinkar, massa förrätter och dessert tillsammans med cider och dessertvin...allt i en knasig blandning :)

När Dessi och Jonas skulle bege sig hem till Aron kastade även vi in handduken, snart nyår + att vi vill iväg och träna idag!
Vilket vi också ska nu om en halvtimme, sitter i soffan och efter "frukost" och väntar in mamma just nu.
Blir nog ben och mage skulle jag tro..igår blev det rygg, stenhårt :P Känns idag vill jag meddela!

Nu ska jag faktiskt kika på New York resor, ett av samtalsämnena igår, en höstresa dit tillsammans nästa år :)


En lite dimmig bild från i våras..inte utan att man börjar längta dit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0