Te!

Vi köpte med oss två underbara tesorter från NK.
Turkiskt äpplete som bara bestod av äpplebitar (grönt äpple) doftar helt underbart, vi ska bara komma på hur man dricker det bäst för det blev lite smaklöst om man hade det i sån teboll..
Det andra var pepparmint och de ska jag alldeles strax dricka framför Cityakuten!

Efter Cityakuten ska jag krypa i säng med min bok! :) Underbara svärmor som har försett mig med böcker fram till bröllopet :P Sen är det dags att sova då klockan ringer 05,10 imorgon. Hoppas dock på en likadan dag som idag för idag har det minsann varit skönt att jobba!

Nån som har några biotips förresten? Fick två biobiljetter idag som jag och älskling tänkte använda i veckan! :)
Inte Twilight dock..tack!

Kram Kram

Med både temugg och bok för en och en halv vecka sen :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

saw V vill ju jag se.. men jag e rätt ensam om att gilla dom filmerna.. haha.. Smakade de andra teet bra? :) får säga till isf får jag ta en sväng om NK o införskaffa också :)

2008-12-01 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0