Två dagar till..

Torsdag idag!
Sitter och softar i soffan med "Efter tio". Alldeles strax dags för en dusch och sen frukost, om jag ens hittar någon. Är som bekant rätt tomt i våra "frukostskåp" då vi nästan aldrig är hemma på morgonen. På lördag ska vi handla massa mat, för i helgen är vi minsann hemma tillsammans och ska NJUTA av att äta ihop och vara ihop :)

Dagen igår blev inte bättre förrän jag gick av tåget och mötte upp mamma för en tomtelatte :)
Mötte Nicco på stan och handlade thaimat och begav oss hemåt mot soffan :) Gick o la oss riktigt tidigt igår också och idag känner jag mig skönt utvilad!

Ska bege mig till jobb i eftermiddag och tillbringa de första två timmarna med provisioner.. Hoppas på att få ner högen lite och sen nästa onsdag ska jag och Petter sätta oss på bokningen och bli av med ALLT :) Skön känsla inför julen!

Vi hörs lite senare, jag börjar med att önska en trevlig dag! :)


Jag vill ha sommar igen!! Trekvartsjeans och linne!
Tänk, nästa år vid den här tiden är jag FRU :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0