Wierd

En av fördelarna med att jobba i Lund är att man slipper ha en massa som man känner som hänger på ens jobb. Eller äter julbord på ens jobb..framförallt.

Igår hade en gammal polares (polare, inte vän) jobb julbord här. Hjälp säger jag. Mycket dryck, mycket receptionshäng.
och mycket bullshit faktiskt :P

Tycker bland annat det är väldigt spännande att någon som jag inte har träffat på över ett år..Inte umgåtts med på två år osv fäller kommentaren "sandra, du är inte typen som gifter dig".
Okey.. Tydligen är jag typen som gifter mig eftersom klänningen hänger i mammas garderob, förlovningsringen sitter på fingret och jag aldrig har känt att något är så rätt som detta förut.

Hur är man förresten giftastypen? Har man köpt klänningen redan innan man träffat killen? Bara köpt brudmagasin i hela sitt liv. Har allt planerat från det att man är tio år gammal? Har ett bröllopskonto iställer för sparkonto från den dagen man flyttar hemifrån?
För i så fall är jag nog inte typen som gifter mig.. Hm. Men hur många är som ovanstående?

Jäkligt spännande det där..
Kan avsluta med att säga att jag uppskattar det här med att jobba i Lund ännu mer sen igår.
Sen ska jag inte snacka för mycket skit. Det var kul att se honom, inget snack om saken. Men det behöver inte hända varje helg..Haha!

Kram på er!
(O en stor blöt puss på Nicco för att han har fått mig att bli giftastypen ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0