3 helger i rad?

Inget ont som inte hat nåt gott med sig har jag fått lära mig, i detta fallet stämmer det verkligen.
Nu när vi ska börja jobba varannan helg igen så måste vi ju ställa om, vilket innebär att jag är ledig tre helger i rad nu och jobbar min första helg igen den åttonde och nionde mars, nice!
Haha vad ska man göra med all ledig tid?

Helgen som kommer är i alla fall fullbokad, eller ja.. nästan på i alla fall. Fredag kväll jag ju givetvis firas med älskling.. Det är visst den femtonde då har jag hört ;). Blir mat och vin och bara vi två hela kvällen.. Känner perfekt, speciellt med tanke på att vi kan stanna i sängen precis hur länge vi vill på lördagen!
Lördagen ska bara mysas.. jag ska ner och sola, vi ska äta frukost och lunch ihop.. På kvällen är bord bokat på oasen och dit ska vi med Dessi och Jonas, nice!

På söndagen ska vi vara grymt seriösa, då kommer nämligen alla våra föräldrar på besök och ska käka middag, mys! ser vi fram emot.. verkar ju inte vara SÅ jobbigt för dom att komma överrens.. Haha.. :P

Nej, åter mot jobb.. om en timme kommer Bella, DET ser jag fram emot!


Kramaaaar

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-13 @ 21:46:28
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0