Backa bandet?

Sitter på tåget i morse och får en massa sms.. O fick en sån läskig känsla av att det här har jag varit med om förut. Det var som att backa ett år (exakt) tillbaka i tiden.
Minus en del saker. Jag har blivit ett år äldre och faktiskt förändrats under året som gick. Jag är fortfarande samma gamla Sandra men man växer ett år och blir liiite klokare.
Hoppas bara personen på andra sidan telefonen inser det. Det blir inga upprepningar, av en jäkla massa skäl. O alla skälen är underbart bra skäl :)

I alla fall, jag har gått och blivit sambo :) o HJÄLP vad bra det känns!!!
Har projekt ställa i ordning garderober ikväll då vi varken orkade eller kände för det igår.
Köket blir nog imorgon har jag en känsla av, det löser sig. Det mesta är ju redan på plats så..
Kan ju tacka svärföräldrarna för en massa hjälp ;)

Var på shoppingtur igår, först ILVA och sen Nova i Lund. Handlade en ursnygg mega-kudde på ILVA...blir skitsnygg i sovrummet! Hittade även korgar och blockljus ;)
På Nova blev det hudcreme, peeling, underkläder och riktigt snygga kaffemuggar.. Svarta i keramik givetvis ;)
Ser fram emot att få det mesta i svart och rött i köket ;) Tror jag har en sambo som går med på det också :P Haha!

I eftermiddag är det en kaffe med Eva som gäller och därefter träning. Sen hem och plocka i ordning i garderoberna som sagt... Där kan vi snacka PROJEKT!
Aja, allt löser sig ;)

Ha en braaaa dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0