Belive me brother oh brother

Tjeeena!
Så var det alltså onsdag.. Mulet och grått men strunt i det, vi är väl glada ändå? Eller vad säger vi? :)

Jobbar kväll idag.. O förlåt för helt fruktansvärt kass uppdatering igår, men jobb överföll mig från alla håll. Tror jag blev restaurangchef där ett tag :P haha!
Väl hemma blev det bara slapp, fick hem TON av kläder från H&M! Tackar ;)
Mest basic, men lyckades få hem en helt underbar tubklänning ;) Tror minsann att den är given på partyt nästa lördag :)

Fick hem Heroes boxen, säsong ett del två från CDON också, tack tack! Vi kollade dock bara ett avsnitt då jag somnade :/ Var helt slut efter att ha varit uppe sen kl 5, attans :P

Idag har jag kommit upp i tid, håller på att köra en maskin tvätt, har solat och sitter nu och lyssnar på Rix, rubriken säger väl vilken låt som spelas? ;)
Ska hänga upp tvätten nu snart och sen ta en dusch..

Blir nog lite mer uppdateringar idag då eftermiddagspasset inte är lika hektiskt ;)

Tills dess.. Njut av onsdagen! Vi är redan mitt i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0