Blivande?

Crazy. Efter att jag skrev den förra bloggen började jag fundera lite.
Jag ska bli sambo. Igen!
Dock känns det totalt annorlunda denna gången (tur är väl det - vi vet hur det slutade förra gången).
Denna gången kommer det att fungera, det fungerar redan, vi bor ju praktiskt taget redan ihop och har gjort det de sista tre månaderna :)

Men ändå.. lägenheten är i en enda röra..kartonger överallt... O allt har gått så snabbt. När vi väl bestämde oss gick de undan. Nu är lägenheten uppsagd (no turning back - men det vill jag ändå inte;) ) , comhem abonnemanget flyttat, adressändring ska visserligen göras men det får bli när jag har fått bekräftat att lägenheten faktiskt är uppsagd.

Aja, som sagt, det känns riktigt bra. Men kommer nog att kännas lite skumt att flytta till någon annan.... o inte något "eget". Ah oavsett vilket blir det skitbra :)

Puss på min babe ;) Eller förlåt.. sambo :P

image534

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror också att det kommer bli skitbra när ni ska bo tillsammans på riktigt! :D Som du sa så känns det ju annorlunda denna gången, även om det gått nästan lika fort som förra. Att flytta in till honom känns lite sisådär, men du kommer säkert känna dig hemma efter ett tag.. det gjorde jag :) puss på dig

2008-02-02 @ 11:37:51
Postat av: Tobbe

Nu får ni pallra er hit på lite käk!!!!

2008-02-02 @ 18:41:45
Postat av: stefand

Tips: www.mobila-posten.se
Hjälper dig på vägen!

2008-02-26 @ 15:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0