Bra kväll!

God morgon...eller god middag kanske? Men eftersom vi precis har börjat tänka på frukost här så säger jag god morgon.. så får ni leva med det ;)

Blev en bra kväll igår, kom hem och slängde i mig lite käk, tog en dusch och drack ett glas vin medan vi fixade i ordning oss. Tog en taxi bort till bjäregatan vilket kändes mer än lovligt skumt med tanke på att jag inte åkte hem.. Bjäregatan har ju alltid varit miches eller mitt hem.. Hm aja. Nu har jag ett nytt hem :)
Käkade gott, drack vin, snackade skit, kollade på kitchen nightmares och drack drinkar som smakade som slush puppies, nam nam :)

Tog en prommis ner på Bara Vara som verkar vara alla snorungars nya hem.. Usch! Palestinasjalar i alla sorters färger och jätte back-slick.. Hm. Inte imponerad.

Nicco gick hem och vi gick till Cardinal.. Upptäckte Barbie (Stefan, vakten) och blev överlycklig! Har varken sett eller pratat med honom på evigheter...Han är go. Han är som en manlig version av Carolina Gynning. Rätt kul med andra ord.
Vi mobbade folk rätt friskt och skrattade tills mina fötter gav upp och vi tog varsin taxi hem.. Crazy att åka taxi åt varsitt håll..har vi aaaldrig gjort förut :/

Nu ska vi käka och ringa mongo Radiotjänst.. För NEJ dom har fortfarande inte svarat på mina mail! Miffon!

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

mm mat..
nu e jga hungrig :P

2008-02-08 @ 12:53:04
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Kimsan

Älskar Kitchen Nightmares. Finns det verkligen så äckliga/dumma människor? Helt sjukt =)
Ha en trevlig helg!

Kram!

2008-02-08 @ 12:54:35
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0