Christer Sjögren?

Men skämtar nån eller?
Jag trodde dom skojade när jag och Nicco slog upp tidningen igår till frukost.. Vadå ska Christer Sjögren vara med i melodifestivalen.. Sen kommer jag hem, och under tiden som vi äter kollar vi lite på nyheterna.. Okey. Jo Christer Sjögren vad med i Melodifestivalen.. och inte nog med det.. Chrille gick vidare. Come on?
Dom måste väl skoja? Eller?

Alltså.. Christer Sjögren för mig är vit kostym och Vikingarna.. Inget positivt så långt ögat kan nå med andra ord.. Vafan hände där? Och VEM fick för sig at han skulle gå vidare. Ingen mer än jag som inser pinsamheten i att skicka Christer med sina små påfåglar (eller förlåt, dansare) till Eurovision?

Hallelåja är min enda kommentar.

På jobb igen. Slut i rutan om åtta timmar och det känns helt okey!
Har mitt pyssel.. men det tänker jag inte alls ta tag i förrän efter frullen. Snart dags för den och en hink kaffe by the way! Mums!

Hoppas att alla andra sova så himla gott ;)



Vilken hade ni valt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0