Dålig dag

Ingen dålig dag idag....snarare en riktigt DÅLIG!

Sitter och äter en toast.. sådär till middag men jag orkar faktiskt inte pyssla med något annat. Ser inte fram emot morgondagen ett dugg, vill bara lägga mig under täcket och somna..o sova till imorgon eftermiddag nån gång, vakna upp utvilad och gå ut med favoriterna.

Så lär det dock inte bli.
Jag ska upp kl 06,15 imorgon, traska till knutpunkten, ta tåget, byta om, gå upp på bokninge, starta datorn och jobba ensam i åtta och en halv timme. O jag känner veeerkligen att jag inte har koll, en riktigt för jävlig känsla om jag ska vara ärlig. Det är inte mycke jag bangar för men det här känns bara inte bra :(
Tack och lov är det bara en dag. O jag har blivit lovad hjälo från favvohovis om det ska vara så.. Men anyways.. uscha!


Dagen på jobb blev inte bättre efter förra inlägget heller. Blööööö! Fick nääästan ett spel på allihop men höll mig någerlunda lugn. Var grymt skönt att sätta sig på tåget och åka HEM!
Väl här hamnade jag under täcket framför tv'n i sovrummet och däckade. Vaknade av att mamma ringde kvart över sex.. hmm..

Sen dess är inte många knop gjorda..tömt diskmaskinen och snackat lite skit med Marina som var söt och kom förbi :)

Tänkte jag skulle äta upp min toast nu sen ta en dusch och sen däcka i sängen igen. Lär behövas inför morgondagen!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0