Det luktar solkräm!!

Min kommentar precis.
Vi har varit på Maxi och shoppat loss.. Jätteroliga grejor som kaffe, ramlösa och te. Blev en hel del tesorter dock. Rött te, jordgubbste och tahiti te. Det var just det sista som jag fällde ovanstående kommentar om.
Givetvis måste vi testa innan vi ska åka till jobb.. Så nu luktar det cocos-solkräm i hela lägenheten :P Haha!

Jag är fortfarande riktigt imponerad av mig själv.. Haha kan inte riktigt släppa hur duktig jag har varit. O knappt nån tandsten heller :) Plackers is da shit ;) Hrm

Nu ska jag dock återvända till mjukis soffan, inte fullt så mycket mjukisNicco och mitt supervarma solkräms te ;)

Ha en super eftermiddag! Uppdatering från jobb kommer säkert under kvällen!

image556

Kommentarer
Postat av: Dessi

köpte också tahiti häromdagen! gott! :)

2008-02-27 @ 19:45:10
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0