Duktigt Sandra!

Idag tycker jag misann att ja förtjänar en STOR klapp på huvudet.
Jag gick till tandläkaren. Jag vaknade av klockan och konstaterade att det var dags att vara vuxen.. Att jag inte kunde känna efter om jag inte hade lite ont i halsen eller huvudet. Eller helt enkelt dra täcket över huvudet och skylla på att klockan aldrig ringde.
Nej.. Jag gick faktiskt upp. Och gick till tandläkaren.. och in.
Innan dess satt jag förstås som vanligt och tittade på klockan. Så fort den börjar gå mot det klockslaget då tandisen borde visa sig då börjar världens scen spela upp sig i mitt huvud.
Hur jag går fram till disken och talar om för dom att om dom inte har vett nog att komma i tid så tänker minsann inte jag sitta där och slösa bort min dag.. Jag har minsann annat att göra.. Haha samma sak varje gång.

Men jag satt kvar. Och nu är jag hemma. Och det dröjer ett bra tag till nästa gång. Klappa sandra någon? :)

Sitter i köket, har precis tömt diskmaskinen och kommit på att jag är galet hungrig. Ska slänga in mig i duschen och sen fixa frukost till oss. Sen ska vi minsann iväg och shoppa lite på Maxi. Haha det kan man kalla shoping det ;)

Världens bästa kom upplufsande för ett tag sen.. Helt yrvaken och jättesöt ;) Min alldeles egna goboll!

Ikväll jobbar vi.. Imorgon bitti jobbar vi och sen träffar iv Maggis och sen umgås vi med sambon :)

God morgon :D


Kommentarer
Postat av: Eva

Duktig du e gomman!!! :)

2008-02-27 @ 10:30:41
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0