Effektiv!

Idag är jag BRA på mitt jobb...inte bra.. utan BRA!
Känns skönt att kunna säga det.
Checkat ut alla mina 40.. Checkat ut alla mina fakturor och hunnit med massor av småpyssel.. Tiden bara flyger iväg och snart är det lunch.

Efter lunch har man alltid lika mycket att ordna inför överlämningen och sen ska jag hemåt. Planen är att hämta mina skor och nån låda som ska ner i källaren. Därefter åka hem, visa pappa lägenheten och sen ordna upp i garderoberna. Hade även tänkt fixa nåt ätbart innan älsklingen kommer hem så han slipper för ovanlighetens skull.. ;)

HJÄLP vad det började ringa här nu, bäst att jag börjar fokusera på mitt kära jobb igen ;)

Har ni en bra tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0