Ett basebollträ i huvet

Lite så känns det just nu. HJÄLP vad jag har haft mycket att göra. Sprungit fram och tillbaka, lett hit och dit, bokat in folk till höger och vänster, sprungit med vatten till konferens, strykjärn till gäster... Och en massa annat.

Nu är i alla fall högarna undanröjda.

Vet ni vad jag ser fram emot?
Att landa i stan imorgon, möta maggis och SÄTTA mig ner och NJUTA av en kopp kaffe i LUGN och RO! Ja jag vet, mycket caps lock. Men på så sätt fattar ni nog var det betyder för mig just nu. De senaste två kvällarna har varit fullkomligt galna!

Dock är det bara två timmar kvar av denna kvällen och sen ett morgonpass imorrn. Vändpass.. Yei.. :/

TACK Goaste Eva för sällskap på tåget och en helt ljuvlig bukett med tulpaner.. O allt bara för att jag var stooor flicka och gick till tandisen ;) haha!

Hard work work.. Dags att jobba vidare med andra ord. Någon mer än mig som börjar längta efter helgen??

Kommentarer
Postat av: Eva

Du e ju MIN stora flicka :P Tack själv för sällskapet! Du e en pärla!

2008-02-27 @ 22:26:19
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0