Farväl..

Det är lite sorgligt.. Vi har stammisar som är här ca 3 ggr per år... Ibland fler. Bor här ca 3 nätter åt gången. Två i det här gänget är verkligen underbara!

Kramas när dom kommer, kramas varenda gång dom ser mig (när man börjar på nytt pass osv.). Verkligen super. Den sista av dom åkte nu ikväll, han är en pärla!!  Känns lite trist när dom åker.. och att dom inte är här oftare :/ men men.. dom lär ju komma igen! :)

2 och en halv timme kvar ca.. börjar kännas segt. Jag tycker verkligen att det är sådär att jobba kvällar nuförtiden. Brukade älska att jobba fredagskvällar innan, men nu fr jag knappt nåt gjort och känns mest lite uttråkande.. Även om man får chansen att prata med mycket gäster och visa sig från sin absolut trevligaste sida.. :P haha!

Men men.. Vad gör alla ni ikväll då?

Kommentarer
Postat av: mamsen

Har avhjälpt den akuta bristen på flis och satt in 500:- på ditt konto! Önskar dig en trevlig helg, kanske en kaffe ihop imorgon? Hälsa min goe svärson, kram till er båda!

2008-02-23 @ 08:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0