Fjärde..

Har tryckt i mig den gjärde iprenen för dagen nu. Inte så bra med tanke på att mina kära njurar inte gillar varken ibumetin eller ipren..men what to do. Hoppas på att med hjälp av ipren hindra hela infemtionen från att bryta ut. Då blir sandra happy.

Ser fram emot kvällen imorgon.. Nu är det liksom inte såå många timmar kvar, haha. Om 18 timmar är jag i alla fall hemma, har mött upp älsklingen och är på väg till mami för en god middag :) Det kan man väl kalla rätt OK? ;)
Att man sen är ledig måndag och kan ägna hela dagen åt sömn, läsning och mys är rätt ok det med.. Ska iofs tvätta lite skjortor och se till att stryka dom, men det tar ju knappast så lång tid :P Känner att min Marian Keyes bok har blivit lite lidande så det kan ju vara dags att ta tag i den..

Hmm nu började jag helt plötsligt att längta mig iväg till stränderna i Grekland.. Ska bli så underbart med en veckas avkoppling med Nicco. Bara ligga på stranden och vid poolen, käka gott och myyyyysa :) Bara slappna av en vecka helt enkelt! Nice!
Innan dess är det dock Paris som gäller, ska bli underbart det med men blir kanske inte samma avkoppling.. mest springande på stan, shopping och god mat har jag en känsla av ;)

Nej nu har nog Anders gått sin runda snart.. Dags för mig att packa ihop och dra hem snart. Ska möte upp niccopicco o käka på McDo. Kan vi vara värda ;) Sen blir det powernap i ca 4 timmar innan man ska upp kl 5 o jobba igen ;) haha! Well well.. blir lugn frulle, kaffe och mys på jobb innan man sätter fart så det funkar oavsett ;)

Sov gott era små troll, det ska jag göra, iprenen kommer ju att vara i högform precis när jag kommer hem! Perfa!

Natti!

Kommentarer
Postat av: eva

saknar dig redan gumman. Kastrup e fullt av danskar

2008-02-10 @ 05:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0