Folk överallt!

Nu är det visst jag som är lite kass på det här med uppdatering men hinner lite dåligt nuförtiden!

Är i alla fall på jobb nu.. Har ägnat förmiddagen åt sambon, Mys efter att klockan hade ringt, sen frukost och massa småprat över tidningen.. Jag älskar våra morgonstunder. Världens mysigaste!

Jobbat sen ca 2.. blev alldeles för mycket information för början där men det funkade. Blev ett garv när alla försöker prata över huvudet på varandra och överrösta varandra för fullt. Smått jobbigt. Men men..

Kommer nog hem lite tidigare i alla fall... Anders är världens bästa :)

Hoppas ni har haft en bra vecka hittills?
Den är ju snart slut.. o snart party.. jag längtar efter min B1!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0