Frossa!

Näe, vet ni vad. Jag tror bestämt att Niccos lilla bakterie har skuttat över på mig (vore ju inte helt osannolikt) Jag mår APA!
Står och fryser så mycket att musklerna börjar knyta sig, huvudet gör ont och hänger inte alls med.. Dessutom kan jag knappt andas. Nej du.. var du än kom ifrån lilla bakterie så hoppas jag att du snart dör.
Fy dig, komma hoppandes sådär och ta över min kropp, elakt enligt mig!
Vad tycker ni?

Tack o lov slutar jag snart, ska kura ihop mig i varm jacka på tåget, förhoppningsvis med nåt ätbart då jag inte har hunnit med nån mat mer än frukost idag.. Spännande, kanske lite därför jag mår som jag gör också..
Kan knappt skriva rätt heller, bokstäverna hoppar framför ögonen och handlederna vill inte mer... Hm känns ju väldigt laddat för att sova i fem timmar och sen bege mig till jobb igen. Eller inte :( Blir inte ens fem timmar, Måste stryka en skjorta när jag kommer hem dessutom.. FAN OCKSÅ! Varför gjorde jag inte det i morse???

Näe.. ska skriva ut säkerhetslistor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0