Funka då!!!

Jag har EN endaste sak kvar att göra på min lista över helgrutiner, allt annat är fixat. Jag har till och med tagit betalt av Expedia (bokningskanal..som är lite skum). Men den sista...Nejdå. Man lyckas med allt, maila iväg namnlistor, kollar betalningssätt för grupper.. går igenom dubbelbokningar, ratecodes och VIP:ar inför veckan. Men en sån enkel sak som att logga in och kolla bokningar i en av våra andra bokningskanaler.. Nixpix!
Det fungerar helt enkelt inte.. Trist o med tanke på att Petter kommer in från "sitt" hotell kan det inte vara fel på sidan.. Måste vara vår nya dator.
Jaja, ska testa lite senare och kolla om det kan fungera då, annars får det bli lämnat till morgondagens personal! Inte mer o göra åt det.

O klockan går minsann undan idag! Än så länge är det inga problem med att hålla sig vaken ;) Niiiice!
Snackat lite med Patric och lite med Tobbe... plus käkat frukost och druckit juice och kaffe. Börjar känna mig lite lättare i huvudet än vad jag gjorde i morse.. då var de liiite tungt ska erkännas! Som en riktigt baksmälla ungefär ;)

Fick träffa Johannes igår... han kom minsann och satte sig i baren.. Så kul! Alldeles för längesen och nu har jag lovat bort mig till en drink med honom när tillfälle ges.. Hm när nu det ska bli? Är ju bokad varenda helg fram till början av april.. Crazy!

Funderar lite på om man skulle ta och skriva om sin faktura här.. har ju ändå 24 utcheck kvar..lär komma en liten "rusning" om någon timma eller så..

Tills dess:


Varför inte fira söndagen såhär? :)

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg!

2008-02-10 @ 09:38:14
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Karin

jag ska nog faktiskt inte flytta hem igen, men får väl se

2008-02-10 @ 09:45:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: evelina

haha jag ska berätta för dig att ALLT är så mycket smidigare med att gifta sig på en onsdag. Hej då stress och köer, det är underbart och nästan det bästa som kunde hänt att det var en onsdag =)
ja bröllop är INTE billigt! Men å andra sidan är det värt att lägga pengar på just det man vill ha =)

kram

2008-02-10 @ 09:57:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: mamsen

Vilka låtar - vilket fiasko hela melodifestivalen har blivit!Inte en enda låt som var okey!E-type har överlevt sig själv o vi ska inte prata om pudlarna!BAlladerna sög-ja det mesta var skit. Detta är programmet som alla älskar att hata! En 57-åring och en 15-åring, ja jisses vilket jippo!Det känns som om svenska folket driver med hela alltet! och kan inte Christer Björkman hitta något annat bland alla låtar-det är bara repriser! Nog om detta! Välkommen på middag idag!
kramisar

2008-02-10 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0