Good!

Nöjd med mig själv. Jag har fixat allt utan att ens kika i nattbibeln (vår egen lilla handbok)
Jag kom ihåg det, det sitter liksom i ryggraden. Tänkte skriva att jag skulle kunna göra det isömnen..men vänta, det är ju i stort sett det jag har gjort.
Nu är det EXAKT tre timmar tills jag sitter på tåget. Tre timmar känns inte så farligt.. Men seg och jättetrött det är jag, det ska erkännas.

Om bara det hade varit så lätt att jag fick krypa ner i sängen nu och nanna.. Men nej.
Har i alla fall bestämt mig för att inte överdriva. Det får bli två maskiner tvätt och sen ska jag sova! Sömn är viktigare än tvätt. Det viktigaste ska alltså tvättas och sen får de va.. flyttar ju faktiskt till ett hem MED tvättmaskin.. Kors i taket! :P

Snackat rätt mycke skit med Johan inatt.. Han e trevlig han.. Men oroa dig inte Tobbe, han är inte i närheten av dig! :)

Nu ska sandra yra vidare..sätta in lite bokningar o.. Hm.. nej just det, jag är ju typ klar :)

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe ah men det kan faktiskt hända att jag reser dit.. våra ägare håller ju till där borta så blir att åka lite hit och dit.. + till oslo dit jag ska nästa vecka på möte:)

2008-02-02 @ 10:16:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

Oh... tack så mycket.. vad trevligt att höra!
Ja, jag försöker ju skriva öppet och hjärtligt, istället för att bara skriva för skrivandets skull..

2008-02-02 @ 11:00:07
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Anonym

tävling i min blogg!

2008-02-02 @ 12:00:15
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0