Håll tummarna!

Så alla små godingar som läser min blogg, nu ska ni få göra mig en tjänst!
Jag ska ringa upp en tjej efter kl 18 idag som ska titta på min lägenhet, håll ALLA tummar att hon vill ha lägenheten från den första mars, eller i alla fall från den första april så att jag slipper extra månadshyror och kan bli av med den och bara fokusera på min och Niccos lägenhet ;)

Please?

Nu måste jag jobba vidare.. Glad Alla hjärtans dag på er förresten, vi firar inte... men all verkar vara på så supergott humör så det smittar av sig, massa skratt i restaurangen och söta par överallt.. Nej jag är inte en sån som är allergisk mot gulliga par.. Kan berätta en rolig grej sen på tal om just detta.. Men i alla fall. Var gulliga, jag håller på er :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0