HISSEN...

Är tydligen ett poppis ställe här idag. Haha för er som inte jobbar inom hotell o restaurang så kan jag berätta att "Sitta i hissen" är det samma som "sitta i skiten"
O de gör vi idag.. Eller gjorde.
Slutade precis springa.. O då har jag i stort sett gjort det sen jag kom. Har varit helt galet ikväll. Känns som tiden INNAn man hade konferensvärdinna.. Känns med andra inte helt rätt då vi typ har två nu. :(

Nåja. iden har gått fort i alla fall och jag har visst bara tre timmar kvar på mitt pass.
Huset fullt med arrangemang av olika slag, middagar, vinprovningar och en smockad bar. Alltid trevligt. Ska dock erkännas att jag var på uruselt humör. Bristen på semester och MYCKET på jobb har börjat ta ut sin rätt. Just nu kan det inte bli maj fort nog.. Vill bara iväg med världens bästa till Paris. Mysa, dricka vin och shoppa!! :) Blir inte bättre än så!

Men men, har i alla fall kommit över lite av det där dåliga humöret och lyckats bli dricksad och vara allmänt trevlig mot både personal och gäster. Med andra ord precis som det ska vara! :)

Borde dock jobba vidare nu då jag fortfarande har högar att beta mig igenom. Inte alls så kul om vi ska vara ärliga, men vad gör man? Jobbar helt enkelt.

Tandläkaren imorgon, något jag INTE alls ser fram emot. Har snarare megaångest.. HATAR tandläkare.. Det känns äckligt, låter äckligt.. Gör ont i västa fall.. uscha!!! Rädda mig någon?

Nåja.. det är i alla fall tisdagskväll.. Alltid något..

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Ja, vissa dagar är totalt förvirrade, men ändå helt underbara på sitt sätt =)
Kram!

2008-02-27 @ 11:14:47
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0