Ja jävlar!

Vilken rush!
Galet. Helt plötsligt stod konferensgästerna i dörren och skulle ha en massa som dom inte hade beställt, alla gästerna skulle checka ut, någon ville att jag skulle trycka ut visitkort, någon ville ha kopior, någon skällde över frukosten och köket ville att jag skulle springa med fruktfat.. hej o hå!
Crazy!

Nu har det lugnat ner sig, dock stormar väl snart lunchgästerna bygget dock.. aja har heela tjugo minuter på mig tills dess. Jag som skulle skriva om ett par fakturor, det kan jag tydligen inbilla mig!

Aja, inte klaga, tiden går megafort, om tre timmar är jag för tusan hemma ;) Goooott! O typ bara en och en halv timme kvar tills Jakob släpar sig hit ;) Hoppas han är i riktigt mycke tid så jag kan pka tidigare, hade varit nice!

Känner att huvudet redan har tagit ledigt ;) haha! Ser fram emot en enormt mysig kväll!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0