Jag behöver semester

O fler med mig verkar det som idag. Det är sig inte riktigt likt just nu.
Precis ALLA skriker från olika håll... O jag är LITE under tidspress då jag inte kommer att finnas på golvet imorgon(ska sitta på vår bokningsavdelning, själv!!!) och på fre är jag ledig eftersom jag ska jobba helgen.
O inte verkar det hjälpa att jag säger att jag kan fixa det i helgen.. då har jag ju faktiskt tid.. Nejdå.. IDAG ska det vara fixat..och HELST NU!
Har en miljon papper på hög, precis slängt i mig en halv macka och en minibit fisk..stående givetvis.. Den där brännande känslan i magen börjar komma tillbaka och jag vill bara hem.
O jaaa..jag borde väl jobba istället för att skriva här.. Men en fem minutare bort från bokningar och gapande människor borde väl alla förtjäna..

Men nu ska det fortsättas...USCH!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håll ut gumman! Tänk på hur skönt det är när du väl är färdig och får åka hem till din nya lägenhet. Och ja, en 5minutare framför datorn är alla förtjänta av!! :) Puss & kram!

2008-02-06 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0