Lycklig!!!

Det är helt galet... Jag har nog aldrig varit så här galet lycklig i hela mitt liv :)
Istället för "I had the time of my life" så kör vi på "I HAVE the time of my life".

Jodå, jobb är fortfarande något som kan förbättras, men det gör inte så mycket när precis ALLT stämmer för övrigt.
Går det dåligt har jag dessutom en människa som förstår mig så otroligt bra. Eller en.. jag har flera personer som förstår mig så himla bra men det gör allt så mycket lättare när man har en pojkvän...förlåt SAMBO som dessutom jobbar i samma bransch och aldrig gnäller över konstiga tider utan snarare är grymt förstående och alldeles underbar!

Underbar är han förresten på precis alla andra plan också. Var ju ute och shoppade igår.. Tänk en kille som gärna springer i affärer och letar soffkuddar utan att gnälla.. Eller en kille som engagerar sig i vilka växter vi ska ha hemma.. Eller en kille som efter massa spring i affärer går hem och ställer sig i köket och lagar sin underbart goda lasagne..
Eller en kille som idag när han är ledig drar runt på dammsugaren och tvättar för att jag ska slippa på måndag när jag är ledig..

Yes, det finns typ EN sådan.. o han har visst jag hemma :)
Du är verkligen världens bästa!!!

Förutom honom då?
Jodå jag har landat på jobb och hunnit sätta mig in i vad som behöver göras, dvs det mesta.. Haha men jag väntade mig inget annat så de löser sig säkert det med ;)

Ska börja på lite sånt småplock nu så uppdaterar jag er lite senare!

Kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0