Mailkonversation

Hm nej det tror jag inte.. Efter JAG INTE KOMMER FRÅN ÖRKELLJUNGA!!!


Morr!


Skickat: den 10 februari 2008 10:27
Ämne: RE: KUL!


Hajar fortfarande inte.

Kanske är det örkelljungska??=)


 ____________________________________


Sent: den 10 februari 2008 10:26
Subject: SV: KUL!


Hjälp på svenska Petter lille ;)


Skickat: den 10 februari 2008 10:23
Ämne: RE: KUL!


Hehe... springspringspring


"Hilfe"?


____________________________________


Subject: KUL!


Kul med konferens där precis ingenting är förberett.

OH, Whiteboard, fruktfat, godis, bord i matsalen till både lunch och middag.. och glöm för guds skull inte 800 ramlösa till :S


Hilfe??






Vad skulle man göra utan kollgor?
Som ni säkert förstår ska ni läsa konversationen nerifrån och upp... :P

Kommentarer
Postat av: Karin

jag har ju fått ett superbra heltidsjobb, vet inte direkt om jag vill säga upp mig från det

2008-02-10 @ 12:37:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0