Medicin mot ALLT!

Vänner och kärlek.. Det fungerar mot precis allt!

När jag äntligen kom iväg från jobb blev det en utskällning av Telenor. Jävla puckon! O sen en uppsägning av elen i den gamla lägenheten.
Tåg hem och sen träffa Maggis, blev en stor välbehövlig latte på K&Co och en massa snacka. Tror minsann brudklänningar nämdes ett par ggr ;)
Fick vädra ut lite andra aggressioner än dom mot telenor också.. Tackar :)

Är nu hemma efter en skitjobbig backe. Trodde jag skulle spy när jag gick uppför den och pratade med Patric samtidigt. Usch!
Men som sagt, är hemma. Fått nässpray och en ipren och en tjockiströja.. Älsklingen har fixat mat som snart är klar och jag bara njuuuter av att ha honom i min närhet.
Så fruktansvärt mysigt att kunna sträcka ut en hand och ha honom där.. Precis där han ska vara :)

Ska nog medicinera vidare nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0