Mina tjejer och jag!

Ikväll är det vi som gäller.. Ja grabbarna ska också få vara med på ett hörn. Men i stort handlar kvällen om oss :) Om tjejsnack, om många skratt och om hur sjukt snygga och goa vi är ;) haha.
Fast framförallt om att ta igen en massa tid.. Känns som att i har en uppdatering som heter duga framför oss..

Jag är i alla fall snart klar. Håret är plattat, sminket är på plats och nääästan alla kläder är på. Tror det blir outfiten jag har på mig iaf. Tröja med urringning i ryggen och jeanskjol.. Till det svarta strumpor och stövlar/pums. Inte bestämt mig helt än.. Varken för skor eller om det är detta jag ska ha på mig :P haha blir en kul kväll :P

Ska hämta upp B1 och Emelie nu om en halvtimme. Sen blir det till att dricka vin eller drinkar och snacka en massa skit. Jag har massor att berätta och det tror jag minsann att dom har också. Därefter kommer Eva hit och då blir det ännu mer catching up :P

Ner på stan vid sju är det tänkt och därefter gö in för en drink nånstans.. Mollbergs eller Marina som det ser ut just nu. Bord är bokat på Cardinal kl 21. Har en känsla av att vin och gott humör kommer att flöda.. SKOJ ska vi ha!

Ha en trevlig kväll, det ska vi ;) Tror alla är sjukt laddade, vi har ju planerat för det här ett tag nu ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josefine

tjejsnack är nog det roligaste som finns haha ;D
ett gäng tjejer så kan man helt enkelt inte ha tråkigt!

2008-02-23 @ 16:09:20
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0