Mormor!

Fick en riktigt konstig impuls innan när jag gick från tandläkaren.
Att jag skulle ringa mormor.. Varkom nu det ifrån?
Det var visserligen precis det jag alltid gjorde när jag hade varit någonstans... Ringde mormor. Hade man varit utomlands så cyklade man hem till henne och visade fotona innan någon annan fick se dom.. Osv.

Har tänkt en del på det nu på sista tiden. Nu skulle hon ju ha varit med.. Nu när jag har flyttat ihop med killen som jag tänker gifta mig med... O skaffa bebisar med :) Hade blivit världens bästa gammelmormor! Har liksom på åt sätt alltid föreställt mig att hon skulle vara med då..

Hm. Antar att "sånt är livet".

Nu ska vi äta lite frukost här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0