Multi tasking ;)

Sånt jag sysslar med idag. Fönar hår, dammsuger,torkar golv och bloggar ;)
Men får väl skylla mig själv då jag kom igång rätt sent ;/ Men var slö i hela kroppen då jag vaknade.. Så fick helt enkelt bli en halvtimme till under täcket.

Ska snart platta till håret och sminka mig, sen äta lite. Måste stryka en skjorta till jobb också.. Börjar 14.20 o jobba till ca halv elva, Samma sak imorrn.. OCH på onsdag. Morgon på torsdag, sen en fika med Maggis och därefter hem till storebror och svägerska och gratta Amanda. Fredag jobbar jag kväll IGEN och sen är det visst helg igen. En helg som kommer att passera lika fort som denna gjorde. Hälften försvinner ju när man inte har fredagskvällen hemma :/
Aja, jag har själv valt yrke!

Det är VÅR ute idag.. Känner ni? Det gör i alla fall jag! Ska bli riktigt skönt med en prommis ner till tåget!

Ska ju berätta om utekvällen också men hinner inte riktigt det just nu! Kan dock berätta att min laptop är up and running med internet igen ;) Anders var en pärla så telenor ska få sitt mobila bredband.... med en del sura kommentarer om jag känner mig själv rätt.

Jaja, vi slipper iaf 200:- extra i månaden! :) Alltid något!

Näe.. sätta fart sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0