Nerklubbad?

Lite så känns det just nu om jag ska vara ärlig.
Käkade precis lite snabbt o lätt.. O hjälp vad trött jag blev.

Just nu finns det INGET som kan få mig att sluta längta efter att få komma hem och totaldäcka i soffan.
Sov max max max 2 och en halv timme inatt, sov med andra ord apa! Lika glad för det idag visserligen som ni kanske har sett, men nu börjar det kännas..
Drömde massa konsitga drömmar, hade nog en del att göra med gårdagen?

Nog med det.. Det jag ville komma fram till är att jag längtar efter hemmet! Känner ni också att det ibland känns som att man aldrig är hemma? Då kan jag informera om att när man jobbar vändpass känns det ännu värre..Känns som att man är vaken och borta ett dygn i streck.. Vilket man nästan är iofs..Haha

Näeeee...Dags att engagera sig va? :)

Kommentarer
Postat av: morsan

Jag är aldrig hemma... Hur gick det med lägenheten igår då? Vi får höras i kväll så man blir uppdaterad..kram

2008-02-15 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0