Norrmän

Halva lobbyn full av dessa.. Hurtigt folk det dära.. Haha.
Vet dock inte om det är riktigt vad jag är på humör för just nu.. Känner mig inte alls på humör för nåt om jag ska vara ärlig, men så kan det väl vara ibland.

Har varit liiite duktig och blivit av med fyra fakturor ikväll i alla fall. Förhoppingsvis en femte imorgon och sen är det "bara" 6 kvar. Men det är en bit på vägen i alla fall. Alltid lika spännande att få ner 11 obetalda fakturor.. Fixa tack. O så bars jag som kan det. Blää!

Nej, hem till en kopp te och lite två och en halv män på tv'n. Tillsammans med en go Nicco. DET hade varit det perfekta just nu!
Men precis så blir det om några timmar så jag ska egentligen inte klaga. O imorrn har vi minsann sovmorgon ihop. Det ska man inte heller klaga på har jag hört :)

Har ni en bra måndagskväll?
O vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0