One more

Sådärja, duschat och hängt upp kläder på tork, ska se till att göra mig lite snygg och sen äre snart dags att bege sig till jobb!
Känns rätt bra idag. Kommer nog bli en rätt bra kväll har jag en känsla av.

Jahaa.. Så vad köptes på H&M då? Har fortfarande inte tillgång till laptopen med bildprogrammet på, så fota blir svårt :/ Men kan ju informera så länge:

Två basic topar med trekvartsärm; ljusblå och vit
Svart tubklänning med rosa tryck
Hallonrosa basic linne
Mörkblått träningslinne i längre modell med brottarrygg
Röd svart randig t-tröja, lite längre och med öppen rygg (SNYGG!)
Två koftor med stora knappar och tillhörande ranndiga linnen, en i svart (linnet är svart grått) och en i cerice rosa (linnet är lite blandade rosa nyanser)
BH i lite parymodell, typ glansig ;)
Silverarmband, stort!
Pilotsolglasögon ;)

Har kommit fram till att jag och världens bästa kommer att vara grymt snygga i Paris ;) haha. Eller förresten, vi är ju grymt snygga här hemma så varför inte i Paris? ;) Haha!

Hade förresten en urgullig lapp brevid kudden i morse när jag vaknade, han är SÅ underbar :) Min lilla knäppboll/blåsfisk/guppi/lsd-hundvalp och noshörning ;)
Kärt barn har många namn eller hur var det nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0