Överraskande gapskratt

Från verkligt oväntat håll.

Precis alla verkar må dåligt här idag så det kanske inte har med blommorna att göra.. Eller så är det just därför, alla är allergiska :P haha!

Vi har knaprat en karta Ipren allihop redan, och en har gått hem. Tjena. Tur att detta kallas för en lugn vecka!

Var uppe med Securitas precis. O Började verkligen gapskratta. Inte åt just Securitas men åt hovis. Den människan är allt som oftast min favvohovis, dock har lite händelser gjort att det kanske ändrar sig emellanåt.. Men ibland glimrar det till och han överraskar. Idag var tydligen en sån dag och jag fick vänta i fem min med att gå ner för att inte skrämma bort gästerna, haha!

Lunchdags tror jag minsann. Vill faktiskt bara hem idag ärligt talat. Längtar efter Nicco och efter en mysig kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0