Radiotjänst

På riktigt.

Dom läser förmodligen inte min blogg...men jag bara måste:


FY FAN VILJA JÄVLA SOPOR NI ÄR!!!!!


Normala företag har för det första en fungerande telefonväxel där man kan stå i KÖ om alla linjer är upptagna.. Men nejdå.. inte radiotjänst i kiruna inte. Dom har väl inte tillräckligt många telefonlinjer i kiruna.. Nä fy mig. Inte skälla på kiruna. Bara radiotjänst som är fucked up!

I alla fall.. För att återgå till normala fall så brukar seriösa företag ha en policy som säger att man ska försöka besvara ett mail inom 24 timmar.. Men inte radiotjänst i kiruna inte.. Nejdå.

Första mailet skickade jag i torsdags,, Det ger dom.. endast fem dygn. Andra mailet skickade jag igår... ännu ett dygn..


SKÄRP ER!!!

Jävla miffon!


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

svar: gud vad roligt :) är det du som ska gifta dig? grattis i sådana fall :)

2008-02-05 @ 23:56:56
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Kimsan

De är rätt tröga! Första gången de ringde till mig slutade det med att de trodde jag jobbade hos de och "då var det lugnt", jag kunde höra av mig när jag ville. Ehh, ok?!
Ha en bra dag förresten!
Kram!

2008-02-06 @ 07:08:24
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0