Rosor från oväntat håll

Haha jag har suckat och gått på mycket om våra byggare på jobb, men idag har dom verkligen visat sig från sin ljusa sida och köpt en ros till mig.. Tyckte faktiskt det var himla gulligt!
Det är dessutom inte några unga grabbar vi snackar om.. Riktiga byggar oldies ni vet :P
Men tack i alla fall :)

Jag o Nicco hade en myyysig morgon idag, frukost och massa kramar.. Fick en prommis ner på stan i det fina vädret ihop också. Väl där nere fick i alla fall jag en sån där sjuk moment när jag bara såg honom o absolut inget.. när allt annat liksom går i slow motion.. Tror inte ens jag hörde trafiken från järnvägsgatan.. Sliskigt tycker ni? Haha.. Sjukt mysigt tycker jag :) Min ögonsten!

Nu ska jag ägna mig åt att sprida lite glädje på jobb här :) Inte för att det verkar behövas, precis ALLA ler ikväll.. Love is in the air ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0