Shopping!

Idag har vi shoppat...en hel del till vårt hem.. mm VÅRT hem ;)
Har tagit en massa foto, men då jag inte får min bärbara (där jag har fotoprogrammet till mobilen) att fungera med modemet här.. :S Så kan jag inte riktigt visa dom än..
Insåg innan att fotot jag tog när jag kom hem igår på min outfit inte heller kom med.. :/ Morr. Jag som var sååå snygg..haha, men det kommer upp senare, promise ;)

I alla fall, åter shoppingen.
Blev ny papperskorg till badrummet på Bolagret, hittade även snygga svarta ljuslyktor där :)
På IKEA hittade vi en snygg ram med plats för tre foto, sitter redan upp by the way. Hittade även en palm..eller nåt. Gröna blad och stor är den i alla fall ;) Hamnade vid balkongdörren och passade perfekt!
Vi fick hem vår Poster från photobox tidigare idag också.. så nu ska det hittas en ram till den...var den ska sitta vet vi ju redan ;)

Jusste...blev blockljus, diskborstar och annat smått och gott på IKEA också..givetvis.. är man någon gång på IKEA utan att handla nån form av ljus?
Kuddar till soffan lyser dock med sin frånvaro..det finns helt enkelt inga snygga röda kuddar...suck. Eller har någon nåt bra tips? För våra ideér med olika ställen börjar ta slut.

Älsklingen har precis gjort lasagne, så vi ska äta.. Jag har tänkt massa ljus och hällt upp vin till oss...bordet är dukat och dipen till chipsen blandad. Blir en perfekt fredagskväll. Ska visserligen jobba imorrn men behöver inte gå upp tidigt så vi kan mysa länge... Hyrt film har världens bästa också gjort...

Såå nu ska jag vara lite social istället för att sitta här.. ville mest ge er en uppdatering ;)

Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0