Sköldpaddetämjare?

Idag skrattar jag faktiskt på jobb. En hel del dessutom!
Började eftermiddagen med att springa runt med pingelkossan och jaga vas i husets alla vrår.. Spännande, tog sitt lilla tag.

Sen har jag och Tobbe haft lite "hatsamtal". Trevligt det med :)

Nu den sista timmen har jag och pinglan stått om mailat lite.. Eller mycke. Har varit tvungen att gå back i backoffice ett par ggr för att halvt skratta ihjäl mig.. Ser lite scitzo ut annars :P Det mailas om skölpaddetämjare och klappvänliga kjolar..  Vet inte riktigt om vi är friska nån av oss?

Nåja.. Ska jag vara ärlig så längtar jag som vanligt(nuförtiden) mest hem... Min darling är ledig, det hade jag också velat vara.. Spendera en hel mysig dag med honom. Aja, får bli på söndag!

Hur har ni det ikväll då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0