Slut för idag!

Nu har Bella kommit, och jag är tacksam!
Framförallt är mina fötter tacksamma!
Nu ska hon gå sin nattrunda och sen får jag minsann byta om, tackar!!!

Mycket tackande ikväll känner jag ;)

Har varit SÅ mycket folk här ikväll, inte utan att man är något trött i huvudet, men det löser sig. Det går över när jag sätter mig på tåget och ser fram emot att vara hemma!Saknar min knäppboll nåt otroligt ikväll.. Å ändå har vi lyckats umgås massor, jaja det är väl så det är när det är RÄTT ! :)

Är hungrig!! Har bara hunnit slänga i mig en Het räkcocktail.. shit vad dom hade legat i med chillin.. . :S
Dessutom var den inte stor.. Har knappt vistats ute i köket då en av kockarna är så långt ifrån min favorit man kan komma... SLEMBOLL! Usscha!

Nä nu kommer nog Bella snart tillbaka så jag ska lägga ner bloggen för ikväll, sov så gott och vakna lagom utvilade imorgon bitti, snart äre helg :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0