Snabb OCH duktig

Hoo haa!
Fått massor av pappersarbete gjort idag. Dessutom har telefonen ringt i ett.. så trots väldigt få utcheck har jag ändå haft fullt upp.. jobba snabbt med andra ord ;) Men det gillar vi!
Tiden går lite fortare då och om två timmar får jag minsann gå hem!

Har NÄSTAN fått ett utbrott på en av hovisarna (inte favvo även om han låg risigt till det när han började gapskratta åt min väääldigt mörka uppsyn)¨
Jag förstår mig inte på honom. Eller så är det bara dömt att misslyckas mellan oss två. Det funkar inte alls.. Går inte en dag utan att vi får spel på varandra av någon anledning. Humma...

NEJ, sladdarna på tv'n ska inte hänga så.. Men om Eva lilla hade chillat lite hade hon insett att jag har bott där i två dagar...inte i två veckor, inte i två månader och inte i två år. Två dagar. Så du kan nog sova lugnt på nätterna lilla gumman.. :P

Åter arbetet, har en kassa som ska räknas..
O buntband som ska hämtas... o piller som ska köpas.. Hoppla, räcker två timmar? ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Håller med, sladdarna är störande.Tidigare bild bättre. Har buntband i alla färger, rött hade varit snyggt eller??

2008-02-04 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0