Snälla?!

Vad är värre än gnälliga jobbekompisar?

Herrejesus.. Just nu verkar alla gnälla. Känns lönt att man kommer hit och är på gott humör? Tar ca en halvtimme under tiden som man försöka reda ut i papperna och sen är man tillbaka med lite halvsurt humör ige. Kul.

Ska börja jobba varannan helg igen också. Som jag skrev till Nicco precis, dom börjar bli löjligt förutsägbara här! Löjligt.

Jag har inte ett dugg emot att jobba varannan helg, jag överlever det också. Det jag har något emot är att först bli informerad om var tredje helg och sen tre veckor senare är det åter till varannan igen. Bestäm er för guds skull!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Läs, kommentera och ställ gärna en fråga eller två i frågestunden om mitt liv i min nya blogg! :)
Ha en bra kväll!

2008-02-13 @ 17:47:31
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0