Time Flies?

Eller kanske inte.
Shit pommes vad trött jag börjar bli. Nu hade jag ju velat krypa ner i en varm säng brevid älsklingen och nanna gott i en massa timmar.
Hum nåja, jag slutar ju faktiskt om.. ca 6 och en halv timme. Lagom. Fattar inte riktigt hur jag ska palla.

Pinglan kom förbi innan, han är verkligen mitt bollplank! Tack för att du är du och för att du verkar finnas där hur mycket vatten som än flyter under våra broar!

Snackat en del med favvohovis också. Blev lite rädd att han också ska lämna mig här. Men det verkar gå åt rätt håll, vi håller alla tummar! Pallar inte med den andra gasten :/.

Har varit enormt mycke folk här ikväll... Galet. Tur på sätt och vis för det hjälper mig med att hålla mig vaken. Samtidigt har jag kommit ifrån det där med att jobba natt och tycker det är skitjobbigt med en massa människor som dricker sprit när man jobbar... Aja, nu får dom snart lämna för vi stänger om 40 min ;). Sen ska jag gå nattrundor, göra nattkörningen och käka.. O inget mer! Puh det räcker för mig!

Uscha hur pallade jag göra detta i ett halvår? Det kommer nog att förbli en gåta för mig.. Men det är väl lite som Nicco säger, jag gör vad jag måste göra för tillfället.. så får det bli vad det blir..

Näe... nu ska jag le lite till mot folk som lämnar.. :)
Uhm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0