Typiskt!

Igår när vi gick och la oss hade jag riktigt ont i halsen.. I morse hade jag liite feber.. Nu brinner sandra. Sprang upp och ner för trappan två ggr för att fixa lite handdukar och sådant kul... och hjälp!! Värmebölja!
Mår inte dåligt, så lite konstigt är det.. är ju inte direkt så att jag har överanstängt mig de senaste dagarna heller.. eller har jag?
Iofs halsont brukar vara lika med feber för min del, oavsett om jag ska bli riktigt sjuk eller inte.. Aja, det är bara till att bita ihop och se glad ut!

Det pågår en massa arrangemang här, dock inga partyn inatt.. Där ser man :) Jag som trodde vi skulle ha dans o grejor eftersom vi har två hovmästare..Skummis!  Var nere och hjälpte till att bära lite vin innan, blev många skratt as usual.. när man ska krångla med lite vinflaskor och kombinera med några handdukar till bastun blir det ofta lite tokigt.. Blev nästan som igår när älsklingen bar omkring på vår växt och jag hade tusen olika påsar..Fick nääästan aparmar ;)

Har fortfarande inte börjat med helgrutinerna, har mest sprungit med handdukar, fixat med gästera parkeringsböter och ordnat strykjärn och strykbrädor till folk som behöver det. Känns som en lördag i juli (då det är massa bröllop och precis alla behöver stryka sina kläder) haha!

Puh, nu börjar min tredje ipren för dagen att kicka in.. kroppstemperaturen har sjunkit något :) Finally, man känner sig sådär lagom fräsch annars.. :P Vår uniform andas ju inte direkt.. hm känns snarare som en vinteroverall ibland!

Dka prova slå Petter en signal och se om han får nåt gjort ikväll.. risken är väl stor för att han inte får det..lördagar brukar dessvärre vara sådanan, å andra sidan kan man trösta sig med att man får desto mer gjort på söndagen innan alla gäster släpar sig upp och ska checka ut ;)

Vad gör alla ikväll? Det är ju ändå lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0