Vårblommor

Våra blomsterarrangemang ger mig KRUPP!
Eller rättare sagt en allergichock.

Liljorna fick vi bort med hjälp av hotellchefen.. Men nu slår kvistarna ut istället.. ni vet massa vårblommor. Som gjort för att jag ska stå här och nysa konstant. Men visst.. Dom är ju fina..

Nu är det visst onsdag. Har bara denna förmiddagen och två kvällar kvar sen är det helg igen. Dessa tre dagarna ha gått otroligt fort än så länge, men dom gör ju det mest hela tiden kan jag känna. Helgen kommer ju säkert att försvinna fortare än fortast eftersom jag jobbar fredagskvällen.. En halv dag försvinner där kan jag känna. Men men.. Det går bra det med, synd att man jobbar fredagskväll nästa helg också bara..

Nu väller det visst in folk här igen så det är väl dags för mig att jobba!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Vi tillhör Best Western så det blir isåfall Duxiana eller Hotel Helsingborg =) Finns det något att göra i H-borg en torsdag?
Kram!

2008-02-20 @ 09:31:10
URL: http://www.metrobloggen.se/kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0