Varför är jag snäll?

Varför varför varför? Jag ska fan lägga av med det nu!
I detta läget hade jag velat säga att det inte har tagit mig nånstans att jag har varit snäll.. Men det har det ju på sätt o vis så det vore lögn.
Men.. Det har sitt pris.

Jag ska jobba natt.. Och jag började kl 19,30. Jag slutar 07,00 imorgon bitti.
Då ska jag tvätta. Har megamycke tvätt, sängkläder och handdukar och allt sånt skit som ska tvättas innan det flyttas till nästa adress. Massvis med kläder också eftersom Sandra var lite för bakfull för att orka upp och tvätta i söndags.. Hm gissa om jag ångrar det nu?

Efter tvätten eller under tiden ska jag hämta sopsäckar på partybolaget och börja packa kläder, kan man lika gäna göra samtidigt som man tvättar.. Om jag inte däckar och glömmer av tvätten totalt :/ Risken finns. FÅr hoppas på att mamms bjuder på kaffe på Partybolaget.

Ska försöka sova lite också. Sen kommer älskling hem från jobb och vi ska flytta de tunga grejorna.. Byrå, tv och tvbänk vill säga.
Sängen är ju såld till Dessi. Perfa.

Nånstans där efter skulle jag ha gått på fest. Det kommer jag aldrig i livet att varken hinna eller orka med. Synd. Var nåt jag verkligen hade sett fram emot då jag aldrig har gått på loungebaren här :/ Nåja, det kommer fler ggr!
Istället ska vi krypa upp i soffan med lite vin och god mat hemma hos OSS :)

LYCKA! Min Nicco ska bli MIN sambo :)
Det kommer att bli helt perfekt, jag bara känner det på mig..

Aja, nu har jag gnällt av mig lite.. Kommer nog mer under natten har jag en känsla av.. Uscha. Ett helt nattpass...
Nio och en halv timme till.. Halleluja!!

Nåja, favvohovis jobbar och hela MITT grabbgäng. Det gillar vi, jag jobbar ju trots allt på det som är min gamla nattvecka ;) Alltid något!

Update om dagen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0