Why do you hate me?

Jag. orkar. inte. mer.

Det ringer. Jobbekompisen. Det har blivit bråk med vår chef. Igen.
Jag pallar inte. Jag känner hur jag blir tröttare och tröttare för varje gång.. Känner att jag verkligen inte har ork eller energi att lägga på sånt just nu.
Varför varför varför kan inte alls bara fungera och flyta på? Vad är problemet?

Jag skulle gå och duscha och krypa ner i sängen. Nu sitter jag och väntar på besked om jag ska jobba fredag eller inte. För mig är det ett rätt OK byte. Jag jobbar kvällen och bli ledig på söndagen, hela dagen och slipper med andra ord vändpass. Men varför ska alltid jag anpassa mig för att alla andra ska bli glada?
Jaja, jag erbjöd mig iaf. Vi får la se.

Jaja, då hon inte verkar ringa mig just nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen..

Älskling hade nog rätt.. Jag känner mig nog lite ensam ikväll. DET är inte likt mig.. Långt ifrån.

Natti..

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade gumman, varva ner! Världen vilar inte på dina axlar, det är nog dags att sätta ner foten och tala om det för dina jobbekompisar! Be dom ta ansvar för sina egna handlingar.Ställ raka frågor och begär raka svar!
Hoppas du överlever bokningen idag! Love you!
kram

2008-02-07 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0