Aj?

Mina fingrar läker inte :( Har ju i alla fall kommit fram till varför dom blir som dom blir.. Jag tåler tydligen inte rött vin.. Men det hjälper inte. Just nu är dom fulla med små vätskeblåsor.. o jävlar vad det kliar. Så givetvis kliar man hål på blåsorna... och ser för jävlig ut.
HJÄLP??

Jaja, godmorgon i alla fall!
Så var det onsdag! Snart helg igen med andra ord! Time flyes... Blir en snabb dag idag tror jag. Ner till jobb, fika med folket, möte kl 15, som kommer att vara i minst 2 timmar. Sen ska jag jobba dom sista fem timmarna och sen ska jag hem. Crazy har jag en känsla av!

Jag som hade tänkt ringamin sis ikväll och fråga vad man ska köpa till systerdottern.. Det blir svårare! Tror inte hon är vaken kl 12 ikväll.. o inte imorgon. O sen är det plötsligt fredag och då ska jag handla?? Hilfe?

Ne..Nu ska kaffet på och jag ska in i duschen, har en del att göra som måste klaras av på en och en halv timme!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Byt färg till vitt eller?

2008-01-23 @ 11:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0